Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
september 09, 2010, 03:21:30 am
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws:

+  Ultramixer foum
|-+  UltraMixer 2
| |-+  Fouten melden
| | |-+  Laatste versie...
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Laatste versie...  (gelezen 1413 keer)
Fred van Putten
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: juli 12, 2008, 03:24:53 pm »

« Laatste verandering: juli 12, 2008, 04:37:34 pm door Fred van Putten » Gelogd
Leonmeijer
Administrator
Newbie

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: juli 12, 2008, 06:23:44 pm »

Op de site van vandaag, 12 juli 2008, wordt nog reclame gemaakt voor versie Ultramixer 2.3.3 maar inmiddels is versie 2.3.4 alweer verkrijgbaar.

We proberen de Nederlandse site zo up-to-date mogelijk te houden maar de officiele release van UltraMixer in Nederland is geplaned vanaf versie 2.5 van UltraMixer.

Helaas is het de Windows variant moeilijk binnen te halen. Meerder keren, op verschillende dagen en op verschillende pc's, heb ik een poging gedaan. Maar elke keer na zo'n 20% krijg ik uiteindelijk een time-out melding en wordt de download verbroken.
Vermoedelijk ligt het probleem aan de ultramixer.com site omdat ook andere programma's die ik daar vanaf wil binnen halen ook problemen geven.

Misschien is het een idee om de dowload ook beschikbaar te maken via de Nederlandse site. Nu wordt er nog doorgelinkt naar de ultramixer.com site.

Dit lijkt me een goed plan, vanaf 3.5 zullen we de versies op onze site plaatsen.

Behalve de Free- en de Professionele versie bestaat er ook nog een Basic versie.
Ik mis op de site hierover nog de nodige informatie zoals wat de onderlinge verschillen inhouden.

De Basic versie is in Nederland niet te koop, info over de basic versie komt dus ook niet op de site.

Fred van Putten
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: juli 13, 2008, 07:49:20 pm »

[We proberen de Nederlandse site zo up-to-date mogelijk te houden maar de officiele release van UltraMixer in Nederland is geplaned vanaf versie 2.5 van UltraMixer.

Wanneer je op Ultramixer.com Ultramixer nu aanschaft krijg je slechts tot versie 2.5 recht op gratis upgrades/updates.
Hoe regelen jullie dit voor het Nederlandse verkoopkanaal?

Op deze manier is het voorlopig voor mij nog niet interessant om nu al Ultramixer Pro aan te schaffen.
Leonmeijer
Administrator
Newbie

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: juli 14, 2008, 01:18:59 pm »

UltraMixer is ook nog niet officieel in de verkoop in Nederland, we zijn nog in overleg met de jongens in Duitsland over licenties, upgrades e.d.

DJ_ED
Newbie
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: juli 14, 2008, 08:32:06 pm »

Nog niet te koop in Nederland,

Vraag komt/ is er een versie die werkt op de HD2500 van Denon? het zou mooi zijn, ik ben beniewd naar het antwoord.

Ed
Leonmeijer
Administrator
Newbie

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: juli 15, 2008, 05:54:17 pm »

Nog niet te koop in Nederland,

Vraag komt/ is er een versie die werkt op de HD2500 van Denon? het zou mooi zijn, ik ben beniewd naar het antwoord.

Ed

Hij staat niet in de lijst met ondersteunende hardware maar we gaan het navragen bij de jongens in Duitsland.

DJ_ED
Newbie
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #6 Gepost op: juli 15, 2008, 09:46:15 pm »

op welke termijn kun je hier uitstpraken over doen??
Leonmeijer
Administrator
Newbie

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: juli 19, 2008, 11:18:34 pm »

op welke termijn kun je hier uitstpraken over doen??

Op dit moment is de persoon die hier over gaat op vakantie, ik kan hier geen uitspraken over doen, we houden jullie op de hoogte.

Omdat het project in Nederland pas is opgestart kunnen we nog niet zoveel informatie geven, onze excuuses hiervoor.

DJ_ED
Newbie
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #8 Gepost op: september 10, 2008, 09:23:11 am »

hoe is het, vakantie al om?
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte